Cookie beleid Ckv Albatros

De website van Ckv Albatros is in technisch beheer van KorfbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Binnen de site worden er op dit moment geen analytische cookies gebruikt.

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Sponsors

De Nieuwe Kantine, Huis van de Vereniging...., de stand van zaken

4 september 2023 22:15


Het is even goed om met jullie, leden en ouders, te delen wat de huidige stand van zaken is betreft de verbouwing van onze kantine. Het lijkt immers al een paar weekjes stil te staan. Maar op de achtergrond is er een hoop gebeurd.
We zijn bezig met de technische ruimte. Deze is geplaatst op de plek waar vroeger de DJ hoek stond. In deze kast komen ballen, bidons, verzorgingskoffers, matjes en meer technisch materiaal te liggen. Binnenkort hopen we ook een deur te plaatsen. Deze ruimte zullen we in ieder geval vanaf deze week in gebruik gaan nemen.

In week 37 (vanaf 11/9) zullen er diverse werkzaamheden plaatsvinden in de kantine van Albatros. De achterwand bij de bar wordt hersteld en de wand en het plafond wordt gespoten. Deze week, week 36, zal de kantine 's avonds opgeruimd worden voor deze kluswerkzaamheden en zal het e.e.a. afgeplakt worden. Op donderdag 7 september gaan 's avonds alle spullen in de kantine naar een tijdelijke opslag. Voor de competitie op zaterdag 9 september laten we nog enkele tafels en krukken staan. Deze worden later opgeslagen in de keuken en het fusthok.

Met een geheel lege kantine zullen de werkzaamheden in week 37 snel en goed uitgevoerd kunnen worden door Meesterwerk. De hele kantine is van maandag 11 tot en met vrijdag 15 september gesloten. Op vrijdag 15 september 's avonds zullen alle spullen weer opgehaald en teruggebracht worden naar de kantine.

Voor deze klus zoeken we vrijwilligers die vanaf 19.15 uur komen helpen met sjouwen. Het gaat dus om donderdag 7 september en vrijdag 15 september. Heb jij één van de twee avonden of mogelijk zelfs beide avonden de tijd om mee te helpen? Stuur even een berichtje naar Peter, 06-43436568.

In week 39 (vanaf 25/9) zal de firma Houters de nieuwe bar gaan plaatsen. Waterleidingen, afvoer en elektra en zullen dan ook aangepast worden. De biertapinstallatie wordt door de firma Inbev in week 39 geplaatst met een kleine kans op uitloop naar uiterlijk week 40.

Dan zijn we inmiddels al heel ver, maar we zijn er nog niet. De vloer wordt ook nog gerenoveerd, het uitgangspunt is om deze klus voor de start van het zaalseizoen uit te voeren. Na diverse gesprekken met de gemeente en de leverancier komt er een definitieve datum in zicht. Om beschadigingen aan de nieuwe vloer te voorkomen zal de nieuwe vloer pas na het spuitwerk en het plaatsen van de nieuwe bar geplaatst worden

Wat loopt er dan nog verder? Betreft de verlichting; de grote witte en rode lampenkappen die nu hangen gaan weg. Heb je interesse in deze hanglampen? Schiet ons even aan. Alle eventuele opbrengsten gaan weer terug naar de nieuwe kantine. Er komt uiteindelijk een railsysteem met verschuifbare en dimbare ledspots voor terug. Ook daarvoor zijn wij inmiddels in gesprek met een leverancier. De zgn raamtafels gaan besteld worden waarmee we uiteindelijk nog meer ruimte creëren om teams gezellig bij elkaar te laten zitten. De huidige banken in de zithoek blijven voorlopig, deze krijgen t.z.t. een upgrade betreft de kleur. En er komt nog een kleine verrassing.

Dat was het voor nu even... Kan je helpen op donderdag 7 september en/of vrijdag 15 september? Meld je dan even aan bij Peter. Alle hulp is welkom. Met elkaar doen we deze klus. Heb je vragen of opmerkingen? Schiet dan even Merwin, Matthijs, Bart of Peter aan.

Het wordt de komende weken voor iedereen een beetje behelpen. Weet dat we er uiteindelijk iets moois voor terug krijgen. Wij hopen op jullie medewerking en geduld.

 

Samenvatting van de planning:

Week 36; kantine cq bijruimte wordt 's avonds opgeruimd. De lampen worden verwijderd en de boel wordt afgeplakt. Op donderdag 7 september gaan de spullen naar de tijdelijke opslag. De bijruimte is de hele week beperkt te gebruiken voor vergaderingen en teambesprekingen (graag de kleedkamers gebruiken).

Week 37; de kantine is van maandag tot en met vrijdag gesloten voor iedereen. Ballen, EHBO kist en ander materiaal staan in de punt (opslaghok). Deze is alleen via de buitendeur van de punt toegankelijk. De KC zorgt ervoor dat deze deur open is. Vergaderingen en teambesprekingen zullen in de kleedkamers gehouden moeten worden.

Week 38;  diverse kleine klussen zullen uitgevoerd worden, kantine is geopend (ook de tijdelijke bar).

Week 39; de nieuwe bar wordt geplaatst. De bijruimte zal waarschijnlijk omgebouwd worden tot een tijdelijke kantine voor een eventueel drankje..

Zodra de datum van de vloerrenovatie bekend is, zullen we deze zo snel mogelijk met jullie delen.

 

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!